1. Płatność Online PayU
Natychmiastowa realizacja Twojego zamówienia. Automatyczna rejestracja płatności pozwala na najszybsze uruchomienie realizacji zamówienia. Dostępnych jest kilkadziesiąt kanałów płatności. Wybierz ten, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom. Zapłać przelewem elektronicznym lub kartą płatniczą.
2. Przelew bankowy
Przelew adresuj na poniższe dane:
SUPRAPRINT, Domaniewska 5, 05-800 Pruszków
Nazwa banku: mBank – BRE Bank S.A.
Nr konta: 96114020040000340234808376
SWIFT: BREXPLPWMBK
SORT CODE: 11402004
Należy pamiętać, że płatność przelewem bankowym wydłuży czas przetwarzania zamówienia ze względu na czas przetwarzania przelewu bankowego (zwykle 48 godzin). Jeśli wybrałeś tą opcję i aby usprawnić proces zamówienia, uprzejmie prosimy o przesłanie potwierdzenia płatności przez e-mail.
3. Płatność za pobraniem
Płatności należy dokonać bezpośrednio u kuriera, w momencie odbioru przesyłki.
4. Przelew odroczony dla jednostek budżetowych
Z możliwości złożenia zamówienia z odroczonym terminem płatności mogą skorzystać:
- Publiczne i samorządowe placówki oświatowe, przedszkola, szkoły;
- Uczelnie publiczne;
- Jednostki samorządu i administracji państwowej;
- Spółki samorządów i Skarbu Państwa;
- Fundacje;
- Inne jednostki budżetowe;
Jak zrealizować zakupy z odroczonym terminem płatności:
- Wybierz interesujący Cię produkt i dodaj go do koszyka.
- Wprowadź dane płatnika oraz adres odbiorcy.
- Dodatkowe informacje związane ze sposobem wystawienia faktury wprowadź w polu: „Uwagi do zamówienia”.
- Wybierz sposób dostawy.
- Wybierz sposób płatności: „Przelew odroczony„.
- Zaakceptuj Regulamin
- Wciśnij przycisk: „Kupuję i płacę.
Zamówienie zostanie zrealizowane i wysłane pod wskazany adres. Faktura zostanie wystawiona z 14-dniowym terminem płatności i przesłana w formie elektronicznej jako załącznik w potwierdzeniu zamówienia.